PRZEJDĆ DO TREîCI
 

Aktualno┼Ťci

Zmiany organizacji obsługi klienta w OPS

koronawirus-komunikat-768x461

 

Od dnia 25 marca 2020 r maj─ůc na uwadze powszechne ┼Ťrodki ostro┼╝no┼Ťci w zwi─ůzku z og┼éoszon─ů epidemi─ů COVID-19 na terenie kraju, o┼Ťrodek nasz zostaje wy┼é─ůczony z bezpo┼Ťredniej obs┼éugi klienta. Wszelkie sprawy uzgadniane b─Öd─ů telefonicznie pod nr. telefon├│w 74 8455 356 lub 74 8455 270. Sprawy bezwzgl─Ödnie wymagaj─ůce osobistego stawiennictwa b─Öd─ů jednak nadal mo┼╝liwe po wcze┼Ťniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.

Od dnia 26-go marca gor─ůcy posi┼éek dla naszych klient├│w b─Ödzie dowo┼╝ony pod adres zamieszkania w godz. 11:30 do 12:30. Tym samym uprasza si─Ö o odbi├│r posi┼éku spod domu od firmy Smaku┼Ť, kt├│ra ┼Ťwiadczy us┼éugi dowozu ( kierowca nie wnosi posi┼ék├│w do mieszkania).

Pozosta┼ée sprawy jak przes┼éanie pism og├│lnych, wniosk├│w o ┼Ťwiadczenia z pomocy spo┼éecznej za┼éatwi─ç mo┼╝na drog─ů elektroniczn─ů na stronie:  www.opsjedlina.pl poprzez zak┼éadk─Ö e-PUAP (na pasku po prawej stronie) lub na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy─ç, konieczne jest w┼é─ůczenie obs┼éugi JavaScript. .

Wnioski o dodatek energetyczny (aktualny wzór) znajduje się w zakładce po lewej stronie Wzory Dokumentów.

Pozosta┼ée sprawy z zakresu ┼Ťwiadcze┼ä rodzinnych (piel─Ögnacyjnych oraz innych dodatk├│w), wychowawczych (500+), Dobry start (300+) dodatk├│w mieszkaniowych za┼éatwisz poprzez strony: https://empatia.mpips.gov.pl/ lub https://www.gov.pl/.

Dalej s┼éu┼╝ymu Pa┼ästwu informacj─ů i wskaz├│wkami poprzez telefon i e-mail. Na naszej stronie  w zak┼éadce kadra znajdziecie Pa┼ästwo r├│wnie┼╝ numery telefon├│w s┼éu┼╝bowych bezpo┼Ťrednio do pracownik├│w socjalnych. Zach─Öcamy do korzystania w sprawach wa┼╝nych dla Pa┼ästwa.

 

Projekt i wykonanie INESA